Dodana: 7 luty 2007 12:17

Zmodyfikowana: 7 luty 2007 12:17

POMYSŁ ROKU 2004

I Miejsce
V Podlaska Biesiada Miodowa w Kurowie, Janina Czyżewska:
- Gratuluję Kapitule dobrego wyboru… Mamy zawsze tłumy ludzi podczas naszej imprezy. Podczas ostatniej biesiady odwiedziło nas przeszło 20 tysięcy turystów. To impreza turystyczna, która stale zyskuje coraz większe uznanie. Biura turystyczne organizują nawet wyjazdy na biesiadę. Nie jesteśmy firmą komercyjną. Nie produkujemy żadnego konkretnego towaru. Naszym produktem jest impreza ciesząca się popularnością i uznaniem. Cieszymy się, że nasz Pomysł, który promuje całe Podlasie znalazł uznanie wśród członków Kapituły. Chcemy rozwijać się w kierunku imprezy o charakterze międzynarodowym. Mamy kontakty z organizacjami oraz indywidualnymi osobami z ościennych państw i zamierzamy to do tego celu wykorzystać. Co roku przygotowujemy dla naszych gości rozmaite atrakcje. Organizacja biesiady miodowej już od pięciu lat przekłada się na promocję regionu. Co roku gościmy dość spore grupy turystów zagranicznych. Wydajemy ulotki reklamowe w pięciu językach. Ulotki na temat biesiady są zawsze na różnych targach turystycznych, krajowych i międzynarodowych. Dzięki temu mamy wymierne efekty, jak np. reportaż niemieckiej telewizji na temat naszego przedsięwzięcia. Ostatnio mieliśmy nawet dość egzotycznych, jak na nasze warunki turystów z Afryki. Dzięki naszej biesiadzie promujemy nie tylko miody, lecz także produkt lokalny i całe Podlasie.



II Miejsce
Mamucia Dolina - Katarzyna Ramotowska, Marek Dąbrowski:
- Wrażenia są bardzo pozytywne. To bardzo miłe być w gronie najlepszych. Cieszymy się z dobrego, drugiego miejsca lecz gdybyśmy wiedzieli, że przyjdzie nam konkurować z takimi „weteranami” jak biesiada miodowa, to odłożylibyśmy nasz akces w konkursie na późniejsze edycje. Nasza radość jest więc tym większa, bo nasz pomysł ma dopiero pół roku. Gdy byli już znani wszyscy kandydaci do tego tytułu uznaliśmy, że nie czujemy się jeszcze na siłach konkurować z markami głęboko zakorzenionymi w świadomości ludzi. Jednak sam udział w konkursie już przyczynił się do tego, że o naszej Dolinie zrobiło się głośno. Wyróżnienie na pewno więc nam dodatkowo pomoże. Przecieki w mediach dotyczące ewentualnych laureatów wywołały lawinę wywiadów i programów telewizyjnych na nasz temat. Zaowocowało to dla nas zwiększoną ilością odwiedzających.

III Miejsce
Młodzieżowe Centrum "Skatepark"

Wyróżnienie internautów
Prawosławny Serwis Fotograficzny „Orthodox”, Mariusz Nikiciuk:
- To jest jak najbardziej miłe uczucie być zauważonym w tak doborowym gronie, szczególnie przez tych, dla których istniejemy - czyli przez samych internautów. Ten serwis tworzą internauci. Ludzie młodzi, którzy na różne sposoby są związani z fotografowaniem. Główny temat serwisu to prawosławie, a więc obiekty sakralne, cerkwie, monastery oraz wydarzenia związane z prawosławiem. Cieszy, że zostaliśmy dostrzeżeni przede wszystkim w tym regionie kraju, bo pomimo, że funkcjonujemy w pięciu językach, że zdjęcia są z ponad trzydziestu krajów, a ich autorzy pochodzą z przynajmniej kilku państw, to większość tej grupy stanowią Polacy, a wśród nich głównie mieszkańcy naszego regionu. Podobnie jak ze zdjęciami, które głównie dotyczą Podlasia. Cieszy to, że możemy pokazać coś, co związane jest z naszym regionem, a prawosławie jest z nim wręcz nierozerwalne. Zależy nam ogromnie na zdobywaniu coraz większej popularności wśród użytkowników sieci, żeby mieć nie tylko coraz więcej stałych internautów, którzy oglądają nasze zasoby, lecz także by stale rozwijało się to grono autorów fotografii. Serwis jest promowany w krajach, z których pochodzą nasi współpracownicy, a więc w Serbii, Rosji, czy na Ukrainie. Wyróżnienie internatów to tytuł, który będziemy wykorzystywać do promowania naszego serwisu, również za pośrednictwem portalu „Wrota Podlasia”.

Logo serwisu Twitter Logo serwisu Facebook